LI. évfolyam, 4. szám - 2013. november
Tanulmány |
|
| KÖVÉR GYÖRGY | |
| A történész és a hangok Forráskutatói tűnődések |
357 |
| Absztrakt (angolul) | 368 |
| RICHTER PÁL | |
| A népi harmonizálástól a népdalok harmonizálásáig | 369 |
| Absztrakt (angolul) | 383 |
| PAPP ÁGNES | |
| Retrospektív liturgikus-zenei forrásunk új megvilágításban: a 17. századi Medvedics-rituále |
384 |
| Absztrakt (angolul) | 399 |
| HAMBURGER KLÁRA | |
| Az utolsó tekercs | 400 |
| Absztrakt (angolul) | 409 |
| VIKÁRIUS LÁSZLÓ | |
| A csodálatos mandarin átlényegülései A műfajválasztás jelentősége Bartók pantomimjának keletkezéstörténetében |
410 |
| Absztrakt (angolul) | 444 |
Közlemény |
|
| KOVÁCS IMRE | |
| Egy liszt tulajdonában lévő Delacroix-rajz: Hamlet és Horatio a temetőben és a 19. századi Hamlet-recepció |
445 |
| Absztrakt (angolul) | 455 |
Recenzió |
|
| ALMÁSI ISTVÁN | |
| Minden, amit népzenénk új stílusáról tudni kell Bereczky János: A magyar népdal új stílusa I–IV. |
456 |
| BOZÓ PÉTER | |
| Az operett „csillagos órái” Heltai Gyöngyi: Az operett metamorfózisai, 1945–1956 |
463 |