XLIX. évfolyam, 3. szám - 2011. augusztus
Tanulmány |
|
| CARL DAHLHAUS | |
| Liszt, Schönberg és a nagyforma A „többtételesség az egytételességben” elve |
249 |
| DETLEF ALTENBURG | |
| Liszt Ferenc és a klasszika öröksége | 262 |
| ALEXANDER REHDING | |
| Liszt és a Trisztán-akkord keresése | 290 |
| ANNA HARWELL CELENZA | |
| A halál transzfigurációja: Liszt Ferenc Haláltáncának forrásai és kialakulása | 314 |
| DALOS ANNA | |
| A „Harmincasok” és az új zenei fordulat (1957–1967) | 339 |
Műhelytanulmány |
|
| SCHOLZ ANNA | |
| Artikuláció J. S. Bach hat csellószvitjében, 1. rész A források és a kritikai kiadások problematikája |
353 |
Recenzió |
|
| HAMBURGER KLÁRA | |
| Liszt levelei Carolyne Sayn-Wittgenstein hercegné lányához – végre eredeti nyelven | 366 |